BİR MELODİ

BİR MELODİ 



Bir ağaç gibi sardın kalbimi

Bense doğadaki bir kelebeğim

Yaşamak isterim seninle her mevsim

Ama bilmem ki sadece yaşarım tek mevsim


Sen ise kavuşursun gitgide gökyüzüne

Adım adım ilerlersin bulutlara

Ben uçarak ilerlerim

Hızlı olur ama 

Hızlı tükenirim


Ağaç olmak isterim

Ama bilemem nasıldır

Biraz da küstahımdır

Empati yapmam hiç


Bir melodi alır beni

Seninleyken ruhumu

Götürür köklerine

Buluşuruz, yeşilliklerinde

Koruyamam seni ama

Bu his bile bir başka


Sen köklerine tutunurken

Ben uçarım

Ve kavuşuruz dallarında

Sanki hiç yok olmayacakmış gibi


Kayıbım ben

Gel bul beni

Her şeyden kaçarken

Sana koşarak geleyim

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Python İle Ekrana Yazı Yazdırma

C# CONSOLE İLE KULLANICIDAN BİLGİ ALMA VE ALINAN BİLGİLERİ EKRANA YAZDIRMA

İHTİMALİ SANRI