TEOREM

 

TEOREM



Tekdüze yaşam

Biraz ben, biraz sen

Çokça renkli bir bahçe

Açıp açıp solan çiçekler

Ne yaptığını bilmezler, tıpkı ben

 

Kaçmaya çalıştıkça

Yaklaşırsın her adımınla

Çiçek dolu o yolda

Kaybolursun adım adım

Ne yaptığını bilmezsin, tıpkı sen

 

Hızlı hızlı koşarken

Boşluğa sürüklenirken

Bahçe hala çiçekliyken

Sen de varken

Ben, beni bulurken

Yani bendeki seni hissederken

Bahçede var mıyım sahiden?


Geldim, artık ben varım

Karanlık gecendeki yalnızlığında

Gökyüzündeki siyahın kendisiyim

Ruhumdaki kelebek hislerime sarıl

Lambalardaki ışık gibi sar ruhumu

Artık ben varım ama söz ver bana

Bahçede kaybolurum diye

Çiçekler doldur kalbine olur mu?

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Python İle Ekrana Yazı Yazdırma

C# CONSOLE İLE KULLANICIDAN BİLGİ ALMA VE ALINAN BİLGİLERİ EKRANA YAZDIRMA

İHTİMALİ SANRI