BELKİ

 BELKİ 

Her gecenin bir sabahı vardır derler. 
Karanlık olmayan, iyilik kokan o güzel
kokan sabah. Ağaçlar gülümser  insanlara. 
Çiçekler, böcekler mutludur. Ve sen o gecenin sabahının, olduğunun kanıtısın. Belki de sen hissetmek istemediğim duygularımın, başrolündesin. Ve ben, bir gün bu sabahın o karanlık gecesinin geleceğini bile bile o güneşte  parlayan çiçeğin sen olduğunu bilmek istiyorum. Bunu hissetmek istiyorum, ruhumda. Sen, o karanlık günün bitimindeki gün ışığımsın. Ben bu günün sonu olmasına rağmen yaşamak istiyorum günü, mutlulukla. Parlayan çiçeğimle, sabahımın gün ışığıyla, hissetmeliyim neşeyi artık. Kim bilir belki bu gün hiç yaşanmamıştı.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Python İle Ekrana Yazı Yazdırma

C# CONSOLE İLE KULLANICIDAN BİLGİ ALMA VE ALINAN BİLGİLERİ EKRANA YAZDIRMA

İHTİMALİ SANRI